torsdag 4 november 2010

Veckans fynd

helt oootroooliiiigt.
(som p skulle sagt)


tror fortfarande inte att det är sant faktiskt.
men jo det är det.
Gjorde ett riktigt klipp igår kan jag säga.
Har varit sugen på höganäs tekannan men tyckt att över 700 kr kännts lite dyrt.
Men igår skulle jag fylla på lagret med tejp och rullar att skicka Anna´s robotar i.
Sprang då på tekannan
Dock fanns bara den röda kvar.
Men jag har ju tänkt servera glögg i tekannan det har varit mitt främsta ändamål faktiskt.
Vi dricker inte så mycket te och sällan så mycket så man behöver en hel kanna till.
så den röda kunde ju inte passa bättre.
För, håll i er nu,
369:- blev den min.
Jag känner mig inte lurad direkt
undrar om dem i butiken gör det :-D
Veckans fynd helt klart.
Nästan så man kan lyxa till och köpa en vit oxå
nästan alltså

Inga kommentarer: