torsdag 18 november 2010

Tävling om 500:-

Tävla om 500;- att handla kläder för.
Jag är med och tävlar om 500:- att handla kläder för hos me&i
Det kan du oxå vara
Läs mer här.
Idag har jag haft migrän worst kind ever.
vet inte hur många eeze jag knaprat i mig. efter 6 tabletter börjar jag få tillbaka synen.
(dock inte på rad utan efter flera timmar emellan)
det är helt hemskt..tog 3 försök att få till ordet hemsk..bara en sån ska.
blir faktiskt riktigt orolig att nåt är helt fel i huvet.
Ikväll är det me&i hemma och igår städa jag som en riktigt tok
så skönt att ha det gjort och kanske slipper städa i helgen så jag kan göra nått kul med barnen istället.
lite pyssel, baka och ha det allmänt mysigt med barnen.
inte bara plocka plocka plocka.
Har haft en hektiskt tid med webhopen och det är såklart bara jättekul och hoppas det håller i sig.
Har äntligen kommit i fatt och som sagt kan ägna tiden åt pyssel
Har massa idéer som jag vill göra med barnen.
kram
ber om ursäkt om det förekommer felstavningar men min migrän spökar verkligen med mig.

1 kommentar:

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hejsan!
Tack för din snälla kommentar :) blev riktigt stolt ;)
Vad roligt att det går bra med webbutiken!!
Men stackare! Har bara haft rejäl migrän ett par gånger i mitt liv och det var det j*vligaste.. Hoppas den håller sig borta nu. Och att ni får en mysig helg! kram Kerstin