lördag 27 november 2010

Turbofotning

min älskade lilla linslus, som har väldigt svårt för att stå helt stilla.
Han är själv väldigt intresserad av att fota och då ska mamma inte heller stå still utan göra alla möjliga rörelser och tics när han ska fota mig, brukar bli väldigt bra till slut.
Idag har det varit turbofotning på hög nivå, gäller att hänga med i ljusets hastighet.
Och inte bara på saker. som det mest är i kameran vissa perioder, idag blev det oxå en kavalkad av lille J
Dem här gör sig väldigt bra ihop, hela bunten, hamrade krukan tillsammans med moroccan lyktan och två små värmeljuslyktor, där stora värmeljus passar.
Jag köper mina ljus på ikea dem med lite vaniljdoft jag gillar dem.


Sen följer lite olika varianter av planterade hyacinter, ovan i diod (kan dem heta så?) glas från ikea, band från panduro
Här ihop med lykta och hållare från dixie.




Och så här blev mina charmörer.;-)




Den här stora lyktan är så läcker, här är den i brun/svart
Passar bra in till vårt golv. Otroligt fint sken.
Ställde den och hyacinterna på en pall.
så det var det pyntet jag gjort idag.
förutom att brottats med dem %¤&!?`! (svärord) pappstjärnorna..fick upp dem men samma visa varje år. Blir på samma underbara humör varje gång. tur att man inte är långsint.
för det är jag inte, men blir lätt arg..men långsint nä det är jag inte.
Så irritationen hade gått över när jag klev ner från pallen.
det är ju skönt.
gnatt ska försöka sova nu bredvid en hostande sambo.




Inga kommentarer: