fredag 20 augusti 2010

Smoothie & latte i fin mugg

Vår fina kaffemaskin som gör gudagott kaffe(tycker jag) har varit lite bråkig med mig.
Enligt pw så pratar jag inte tillräckligt snällt med den. gormar och har mig när han(läs kaffemaskin) bara ger mig en matsked kaffe.
Jag ledsna på han och skickade iväg honom med bring.

Kanonservice av siemens måste jag säga, efter en vecka var han tillbaka.
Gav mig äntligen min goda latte tillbaka.
Dem skicka med bring som kom och hämta maskinen här hemma och en vacker dag stod den på trappan kosta 0:-
toppen toppen.
Fin mugg fick jag dricka i oxå. Från evelin skeppström.
liten guldkant i tillvaron ;-)

Jag kör en lätt variant av Lchf.
Gjorde det innan sommaren och märkte på min mage att den minska direkt.
Så jag var på jakt efter en mixer, så jag kan göra smoothies på morgonen.
Skitkass service där jag leta, tröttna och sen slog det mig.
HALLÅ varför köpa nytt, vi hade ju den här stod hemma.
Den är ju bättre en BÄST.



yummiee..

nu back to work.




Inga kommentarer: