tisdag 24 augusti 2010

Learn from yesterday live today hope for tomorrow

så står det på en tunika från me&i

fint statement om du frågar mig.
Fick hem dem 3 tunikorna igår som jag beställde





är verkligen så nöjd med dem.
dem är lite lika varandra men ändå inte.



alla är jättefina till jeans och samtidigt till svarta byxor eller strumpbyxor eller redan nu till
tajts/leggings.

jag har fått 3 nya tunikor som går att mixa och matcha som man vill
till vardags eller fest många variationsmöjligheter I like
Sen är dem så sköna.
alla dem här för drygt 1300;-
nu ska jag fortsätta mitt projekt med att röja upp i kontoret.
jobbade halvdag idag för att sen åka hem och byta av PW som var hemma och vabba.
ja precis en vecka gick dem på förskolan sen var det dags..
näää nu kliar det i näsan och det är inte förkylning utan damm
måste fortsätta sortera, slänga, sortera, sätta in i pärmar, slänga osv.
därimellan tar jag av en och annan skopa och bygger lite lego.
vab som sagt.
hej










Inga kommentarer: