fredag 13 augusti 2010

Evelin Skeppström

Jag struntade i formex. Jag har faktiskt bara gått på formex på våren det har alltid inträffat något tråkigt på hösten tidigare två år så det inte blivit av. Men i år bröt vi lyckligtvis det mönstret.
Men jag gick iallafall inte, jag har ingen must kvar.
DET behöver man till formex, det är ingen glam därinte.
Jag brukar vara helt slut efter det besöket.
Dessutom inföll det mitt i semestern och det fanns faktiskt ingen tid heller.
Jag har fått så många kataloger redan så det räcker, jag är heller inte på jakt efter nya leverantörer.
Jag fick förresten hem dessa prototyper från en leverantör.
Hon är så himla duktig och jag fattar faktiskt inte att fler fått upp ögonen för henne.
Hon gör dessutom efter beställning.
Som ett exempel dessa två.



Saltkar. den ena med en utskårning för skeden.
i like a lot.

sussa sött..


Inga kommentarer: