onsdag 11 augusti 2010

me&i

Odd molly i all ära.
Men jag vet inte, jag äger inget odd molly plagg. Jag tröttnar alldeles för snabbt på ett plagg för att köpa en tunika för nästan 2 lappar.
Men tacka vet jag me&i det märks att dem lagt nästan allt sitt fokus och energi på mammorna denna säsong.
För så fina och MÅNGA tunikor har jag inte sett under dem säsonger jag var säljare för detta märke.
Jag slutade till den här säsongen men inte för att jag inte gillar me&i utan för att jag inte hade tid.
Jag älskar märket, superkvalite och roliga tryck till barnen.
Ska man nu jämföra så får jag faktiskt fyra plagg istället för ett om jag köpet odd molly.
Och säg mig..påminner det ändå inte litee om odd molly i dessa.
Men apa efter det vill jag ändå inte säga att me&i gör.
Snarare många som gör tvärtom.





Ja jag väntar iallafall hem dem här tre tunikorna.
Användbara och me&i:s plagg går aldrig ur tiden.
hej så länge

Inga kommentarer: