fredag 28 maj 2010

I wish!!

på min önskelista står utemöbler.
Vi har ju en liten utbyggnad på baksidan av huset och det bildar två hörn.
Den ena är det morgonsol och den andra kvällssol.
morgonkaffet har jag tänkt ta i mina däckstolar. precis utanför dörren från köket.

I det andra hörnet har vi tänkt nån form av soffgrupp. Den här ovan ser inte så dum ut.

Sen därimellan bord och stolar så vi har nånstans att sitta och äta mat oxå.
Ska tåla regn och blåst. vet att alu stolar inte är så tunga så dem kommer ju fara all världens väg när det blåser.
Sen på framsidan vore det gulligt med dem här stolarna och det söta bordet.
Blandar hej vilt mellan vitt och svart. men det gör väl inget.


Det här bordet var fiffigt när man är många som vill få plats.
jysk tror jag.



Som pricken över i;e på däckstolarna den här snygga sittdynan från mio.
APsnygg om du frågar mig. lite dyr dock ,men jag behöver ju bara två ;-)
eller dyr och dyr men det finns billigare dynor om man säger så. fast inte lika snygga.
tål att tänka på.
Just ja..glömde en viktigt detalj.
En altan?!!!
:-D
den kommer så småningom..
Jag fortsätter drömma under tiden.





Inga kommentarer: