måndag 10 maj 2010

Prioritera

måste man göra här i livet.
Jag har tagit ett svårt men viktigt beslut.
jag måste tänka på mig och min familj, det senaste året har varit mycket jobb.
på oregelbunden tid, ibland har jag jobbat från morgon till sen kväll, har pusslat för att få ihop det vardagliga i livet.
Att vara egen företagare är inte en dans på rosor som många tror.
Många tror att det "bara" är att starta och tro att miljonerna ska trilla in av sig självt.
så är det ju naturligtvis inte, det ligger mycket blod svett och tårar bakom.
Det är kul oxå det kommer man inte ifrån.
Jag har haft tre jobb, en fast anställning 85-90%, hemförsäljning av barnkläder och webbutiken.
Jag kommer välja bort ett av dem.
Jag måste för att jag ska orka, jag vill inte ha dåligt samvete längre.
Det är ett svårt val men ett måste.
Jag kommer satsa på lite annat istället, nått som inte kräver samma pusslande.
det får ni veta snart.

fina kläder ovan eller hur!


Inga kommentarer: