måndag 17 maj 2010

Maximum Protection | Rexona

Ny anti-perspirant Rexona maximum protection.
Finns för både herr och dam
Du kan köpa den här


Den är 30% effektivare än den marknadsledande antiperspiranten.
Rexona TRIsold™-formulan ger skydd mot fukt utan att irritera eller kännas obekväm. Den innehåller dimethicone – en hudvårdande komponent som är vanligt förekommande i hudvårdsprodukter.
Vetenskapligt bevisad skydd mot fukt.

Rexona maximum protection är en anti-perspirant.
En anti-perspirant minskar mängden svett och har en maskerande effekt på oangenäm lukt. En deodorant däremot förhindrar dåligt lukt med hjälp av parfym och genom att minska mängden bakterier i armhålan. Att bara använda en deodorant hindrar inte att svetten tränger fram.
Jag har testat den och för mig funkar det jättebra.
Jag brukar använda "vanlig" deo som jag applicerar på kvällen och på morgonen får jag vaska av och på med ny. Med denna behöver jag inte göra någondera.
Kanon enligt mig.
Köp den hos millamix.se

Inga kommentarer: