fredag 7 maj 2010

Träskofetichism

kan man nog kalla mig, ja det verkar inte bättre än att jag lyckats gå och utvecklat en form av förkärlek för träskor.
Inte vilka som helst utan Tizzla såklart.
Det senaste tillskottet i min samling kan man ju kanske kalla det oxå.
Brun maja i nubuck superskön. jag kommer bo i den hemma, på jobbet hela sommaren, ja vem vet jag kanske sover i dem.

jag har ju en i silver caramia

en svart Retro hög klack grym


en röd goding caramel



och såklart en vit Wilja



Är samligen komplett nu när Maja den bruna högst upp tillkommit?
nja tror inte det, men skohyllan har brakat en gång redan så sambon kanske inte blir sååå där jättenöjd om jag ställer dit ett par till
om jag ska ha en i varje färg så finns det faktiskt rätt många kvar.
En blå Martina i jeans, en rosa maja, en ljusblå maja eller varför inte
en caramia plommon?!
ja en sko för varje tillfälle. :-D

Inga kommentarer: