fredag 6 november 2009

Tävling

En av många fördelar att vara butiksägare är att man får många gratistidningar.
Häromdagen damp det ner hela 3 st.Bland annat tidningen Residence som jag faktiskt inte läst så mycket. Men den var riktigt bra. Sen var det lantliv som kom och en till som jag inte hunnit läst och minns faktiskt inte namnet oopps.
Men iallafall på Residence hemsida har dem en tävling där man kan vinna en hel HALL!! eller iallafalla inredningen. :-D
Klicka här


bild lånad från: residencemagazine
Lycka till!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej åh vad glad jag är att du lämnade en kommentar min dator kraschade och alla bloggfavoriter försvann, det är svårt att minnas dom få jag följer du är en av dem och nu hittade jag hit igen=)

Ja du har så rätt, när jag hade få/färre besökare hade jag många fler kommentarer, nu när läsarantalet ökat så kraftigt så lämnar få spår efter sig. Och det är ju upp till var och en så klart. Men min fråga blir ju ska jag verkligen ha någon då?

Kul att jag hittade hit igen

trevlig fortsatt kväll
kram
Hanna