fredag 27 november 2009

lite bilder

Visar lite gott och blandat så här på nattkröken. Gräsänka som man är så roar man sig på egen hand..på internet.

Beställde lite cult design saker från mias online. då en av manschetterna var slut i lager och ordern dröjde så skulle mia skicka med en present och den fina presenten var denna ljusstake med ett luciatåg. min son på 4 år sa mamma den var fin och jag kan bara hålla med.

Sen kom dessa fina melamin muggar med matchande bricka hem idag oxå. Så fina.

Var på visit till ikea oxå, kom hem med två kassar denna fina kanna var en av sakerna, dem två krukorna med blommar var oxå en av sakerna.

En liten kruka med en söt tulpan kom oxå från mias.



En bild på vår kaffemaskin och snygga vattenkokare




Den här brödboxen såg jag hemma hos en tjej, hon hade en röd men jag tyckte en svart passade bättre hos oss, som jag letade sen efter den, till slut hittade jag den hos darlings. men då var den slut efter jag lagt ordern och betalat och allt. Dem letade som tokar och till sist kom den alltså hem. snygg min darling ;-)



Så här kan det se ut hemma, men inte så ofta. Ett väldigt nystädat kök.



tittut.
Minns ni knopparna jag pratade om?
jag hade tänkt att ha dem i tvättstugan och då hade jag tänkt ha dem som nyckelhållare..alltså hänga våra nyckelknippor på , men skåpen var för tjocka och då skulle inte skruven passa.
Så då fick dem sitt i badrummet.
och hänga hand handdukar på.
Älskar dessa handdukar.
Så det var en liten bildkavalkad med helt egna bilder för en gångs skull.
gnatt





















Inga kommentarer: