måndag 9 november 2009

HUGO I Love U!!

Jag är ledsen kära pw men jag är kär i hugo, med cement top.
Han är helt underbart fin.

Nu ska korgarna plastas av och så ska jag ställa nått fint på cement toppen.
Dem nya ljusstakarna för blockljus från ikea, dem kändes nästan stora på hugo men..


...behövdes inte så mycket mer än dem. Varken jag eller sambon är särskilt mycket för krims och krams så inte för mycket av det goda.

Utan det här vart perfekt.
Vet inte vad jag ska stoppa i korgarna men gissar att dem snart är fyllda med tidningar eller annat smått och gott som inte har någon bra plats kanske.
eller kanske byta ut dem mot en ställning för vin. Ska kolla om det passar.
Men jag är iallafall galet nöjd med denna bänk blev perfekt i köket inte för stor och inte för liten utan helt enkelt PERFEKT!!
Nu får vi se om sambon tycker det oxå ;-)




4 kommentarer:

Fia sa...

Jag vet visst är den underbar... Har den hemma i hallen i vitt... jag har mina räkningar där i korgarna. Har även införskaffat mig en smal variant in till badrummet... Klockrena säger jag bara...

ha det toppen...

Lajsa sa...

Här är en till som älskar Hugo serien... ska kolla vilken Hugo som får plats i vår nya hall då vi fixat hallen klart.
kramelikram Lajsa.

Fia sa...

ha ha halloj igen... jag måste nog fixa mina arkiv lite bättre tror jag :)

http://bernsborg.blogspot.com/2009/09/tisdag.html

här är länken... har en wordle tavla på - två ljuslyktor å litet hjärta å det finns fortfarande kvar efter några månader å det är bra när det gäller mig så jag e nöjd med det :)

kram kram

Hanna sa...

hej hej

gjorde nyss ett inlägg om hugo och hänvisade till din sida det var väl ok om inte så får du skälla på mig oc jag tar bort länken
kram kram