tisdag 24 november 2009

Första advent

är det på söndag om det var någon som missat det hehehe..
Jag tänkte pynta så det står härliga till, till sambons stora förtjusning. *ler*
Ähh han kommer ändå vara bortrest i helgen så jag kommer gå loss ordentligt.
Satsar på köket och vardagsrummet
Här ser ni lite som jag har handlat..
bild från Cultdesign. jag kommer har en röd kruka med en röd tulpan i.
Sen kommer jag ha en vit changeljusstake med röd manschett..brevid får nog glaskrukan stå full med skumtomtar. :-D jag köpte allt här

Ett randigt hjärta från Inmyhouse(bild lånad därifrån) sen två röda skålar därifrån oxå.
Blir perfekt till gröten för oss vuxna;-) eller varför inte fylla med skumtomtar i dem oxå..:-D
finns att köpa här


Sist men inte minst,,har väl ingen undgått alla bloggare som pyntat med ikeas sortiment.
Måste verkligen säga vilken utmärkt inspirationskälla.
Gillar hela Snöa serien och skulle lätt kunna köpa hem allt därifrån.
Nu har jag inte köpt nånting där ännu och hoppas verkligen efter all reklam bloggar runtom i sverige gjort att det finns lite kvar.
Julstrumpor till barnen hoppas jag att jag får tag i .


Gillar denna matta skarpt,,men jag får se om den får komma med hem.







grytvante




gardiner.




kuddar, kan man inte ha för många av.
Bilder lånade från ikea..








Inga kommentarer: