fredag 13 november 2009

Ikväll ska dem upp!




Redig kvinna klarar sig själv eller hur säger man.


PW har varit bortrest sen i tisdags kommer hem i morgon.


Men jag har gett mig den på att få upp lite saker som legat för länge nu.


Bland annat denna lampa från Ikea. Det är ju så att det inte är nån lamppropp med. Det heter tydligen så. Den får man skaffa själv och som sagt det tog bara 3 månader innan jag gjorde det. Ska kanske jag ska säga, ska ju köpa den på vägen hem. Sen blir det att plocka fram stora stegen, det är jobbigt att sätta upp lampor när det är 2.70 i takhöjd, får grymt ont i axlarna.
Sen hade jag tänkt ut nått helt annat till dem här när jag köpte dem, men det sket sig på ren svenska. Skruvarna blev för korta för det projektet, har haft det problemet förut och jag ORKAR inte leta efter längre skruvar som passar. Så dem här ska jag oxå sätta upp fast nån helt annanstans än vad det var tänkt från början. Då blir det till att rota fram sambons borr oxå men det har säkert a 4 år koll på vart den ligger. hehe

Trevlig helg på er!!



Inga kommentarer: