måndag 5 december 2011

Lite nytt


Så plötsligt hände det, tavellisterna kom upp,nu var det ett tag sen men allt har sin tid.
Va mycket det gör med ett rum. Det är perfekt med tavellister man kan variera i det oändliga..om man nu får upp dem vill säga.


Varför dem inte sitter ihop utan lite isär?? det är en annan historia.



En mugg från ikea som jag köpte förra året fick komma fram igen, men detta år fick den lite tryck från mig i form av God Jul och så klart lite washi tejp, istället för det snöre jag hade förra året som inte satt som berget utan gärna gled ner. Så här såg dem utan förra julen



Tur att man har barn som får en att skingra tankarna lite. Min magkänsla säger att det är något inte så roligt på gång...vi får se vad denna vecka har i sitt bagage...men det är väl en mening med allt, får försöka intala mig själv det. Nu är det snart tjuvarnas jul sen ska jag jobba lite igen.








Inga kommentarer: