torsdag 1 september 2011

Stay Back here comes pmskossan




Jag kan inte vara lätt att leva ihop med dagarna innan det vi kvinnor drabbas av en gång i månaden..eller är det våra stackars karlar som drabbas. nu så hoppas det "bara" var dem 3 dagarna och att det vänder nu. Skulle vilja veta om det finns nått bra piller man kan ta. Att höra att andra är likadana är väl en tröst men ingen hjälp för då låter man det nog bara vara så,,jag är inte ensam det är normalt typ.




sätta mig bakom lås och bom kanske vore nått..

nu ska jag googla pms piller.

2 kommentarer:

Mitt liv! sa...

Jag säger bara SPIRAL. Jag hade koppar spiral förut å den va lite bra men nu har jag hormon spiral å jag säger bara SUPER BRA. Känner inte av nått å inget "en gång i månaden" det är kanon.

Husbysjutolfts sa...

Ok. tack för tipset. Men jag är nöjd med min kopparsprial och vill inte byta den. Jag får leva och försöka hantera besvären istället.