onsdag 31 augusti 2011

Vår framsida




Lilllördag alla redan, vara ledig på en måndag skulle man vara jämt. Det vore inte så dumt. Fast tisdagen kändes ju som måndag istället så för den skull vet jag inte om det blev annorlunda. :-D
med tanke på tidigare inlägg måste jag tagit väldigt illa vid mig, fyy så demprimerande. Eller så är det PMS ;-) idag känner jag mig iallafall väldigt positivt och så får det förbli. eller hur. bilden ovan påminde mig om att jag nog ska ta in en sån där stor kronkruka och köpa mig en sådan där spretig blomma.


Nu är vi halvvägs med räcket runt farstubron eller vad man nu vill kalla det..det är som en minialtan och riktigt riktigt varma dagar, som tex. i lördags då var det väldigt skönt att sitta på framsidan i skuggan och äta lunch. Det börjar redan kännas lite mer ombonat och faktiskt mycket bättre tycker vi. Nu fattas bara resten och sen skulle jag kunna tänka mig två eller fyra små klaffstolar(finns på åhlens) och ett litet runt bord.

...fortsättning följer.



Inga kommentarer: