måndag 5 september 2011

Add some colour+fjärrkontrollshållare

kruka fägring finns hos millamix

Vilken skön helg det varit, började med fredagsmys på en brygga vid mälaren, vilken lyckad AW hos grannarna i torsvi. Har dessutom hittat min alldeles egna Ernst!! jojo minsann, turerna kring vitrinskåpet fick sig en HELomvändning i fredags. så nu tillbaka på ruta noll. Trodde ju jag bestämt mig och det hade jag. men när det bara slank ur mig i fredags så nappa han. Kul!!! I lördags var vi hemma på kvällen, var bjudna på en 50 års fest lite i sista stund och med tanke på min fortsättning på denna vecka och Fredagens bravader och jakt på barnvakt så valde vi faktiskt att stanna hemma. Det var en mening med det, för lilla J vaknade med feber och är inte alls pigg. Inte kul. hoppas han piggar på sig, inte så kul att lämna landet och han är sjuk.




Men ser ni, jag rensa och letade faktiskt efter en sak i lekstugan som by the way verkligen måste ses över innan vintern,,alltså innehållet. HerreminJE vad kartonger det är därinne,,så alla kartongvänner jag behöver inga fler :-)tomkartonger. Kom då på att jag måste prova en sak med fägringkrukorna, stoppade alltså fjärrkontrollerna i den mellersta storlekan.Sen fixade och grejja jag i stora rummet och la dit lila mattan igen och så blev det alltså lila och lime färger därinne igen...
Nej nu måste jag sparka igång verksamheten här. Det är kortkortvecka för mig. Onsdag är jag off to barcelona tjohoooo så krya på dig nu J

Inga kommentarer: