tisdag 6 september 2011

robinson Petra

Just nu följer jag Petra ljungberg på hennes blogg. Hon som fick en hjärnblödning i robinson.
Jag är lite extra intresserad av just hjärnblödning eftersom min pappa dog i det, det gick så fort så han vakna aldrig upp efter sitt första anfall. Jag har funderat mycket, det sista han sa till mamma på akuten när dem vänta på att få hjälp(vilket retar mig än idag att han inte fick snabbare hjälp) det var "nu orkar jag inte längre", hade han så ont i huvet att han inte orka hålla sig vaken , hörde han oss när vi sen kom upp till hans säng när han låg i respirator? det rann tårar från hans ögon så jag hoppas han hörde oss.
det väcker många känslor att läsa hennes blogg men man får oxå flera svar.

Love u daddy!

här är petras blogg http://petraljungberg.wordpress.com/

1 kommentar:

Ebbelajsa sa...

Vännen det sägs att det sista som försvinner är hörseln då någon dör. När vi satt vid mor då hon låg i respiratorn sa dom att hon hör er men för svag för att visa det så jag tror starkt på att din käre far hörde dig/er. Tufft att mista en förälder hade aldrig kunnat föreställa mig hur det skulle bli men nu står vi här båda två men vi ska komma i håg att minnena kan ingen ta ifrån oss. Kramar i massor.