söndag 6 februari 2011

Trassel & Pointfix

Sköna söndag!
Fast verkligen inte i min hals. Känns som jag har en äggula som åker upp och ner i halsen.
aj aj.hårdkokt sån.
Gjorde en välbehövlig städning i badrumsskåpet, tack o lov att vi inte har högblankt i köket kan jag säga. det är sällan det är fint. varje liten droppe syns.
Nu var badrumskåpen ett av valen som tog längst tid, till slut vart det lite panikköp
Men det är rätt fint, när det är städat. ;-)
Igår var det bio filmen Trassel, den kvalar lätt in till en av dem bättre filmerna tillsammans med Megamind som vi såg för någon helg sedan, bra story med en tanke bakom det gillar jag. Det hade megamind oxå. Jag är lite blödig och fick en tår i ögat vid ett tillfälle i filmen trassel.
vi såg den i 3D yngsta gossen hade väl lite problem med glasögon i perioder men när filmen var slut ville han inte gå därifrån.

En katt bland hermelinerna. Den här magic produkten har jag använt flitigt ett tag eftersom mitt hår har sett bättre dagar.
Om jag säger somså den här Pointfix är så bra så den får stå bredvid den absolut bästa parfymen någonsin, d&G the one. luktar sååå gott.
jag hade sån tur så jag fick den i födelesdagspresent av bästa systern.
den är inte billig såg jag.
Nu ska jag kurera hals..honung är den rätta medicinen.

Inga kommentarer: