onsdag 23 februari 2011

A Little Less Conversation

little more action please


Det är mycke snack nu. eller snarare tänk.
Händer inte så mycket men vill desto mer.
skulle vilja måla klart skåpet, köpa en rottingstol.
sen skulle jag vilja måla alla våra sovrumsmöbler. måla om spermatapeten i allrummet (oppps) va snuskig jag var nu. men så döptes den visst av ingen mindre än vår målare när vi byggde huset.

Eller om det var besiktningsmannen som sa spermatapet och målaren porrtapet.
Ja båda namn fick den iallafall. men jag tyckte(trodde) det skulle bli bra med lite färg.

Dont say I told you so.
Jo jag har tröttnat. det är så svårt att matcha med en röd tapet. man blir så låst.
Sen så skulle jag vilja ha den här och måla leksvik skåpet..ja i samma färg, hänga av dörrarna till
cdskåpet, dem är iallafall aldrig stängda. men den möbeln är så himla bra till barnens filmer så jag vill gärna behålla den.
Sen slänga ut soffan, köpa en madrass på ben och fylla den med massor av kuddar
(jo för det finns det gott om.) ialla möjliga färger.
eller kanske två saccosäckar(eller vad dem heter nu förtiden)
Ja det var väl allt.


man kan ju undra om det är jag som är målaren?!

Inte för att jag tycker det är kul att måla, eller jo måla ok.
men det dötrista underarbetet. its killing me.
soffbordet fuskade jag som sagt med så får väl bita i det sura äpplet och ge mig på det igen.




Inga kommentarer: