onsdag 9 februari 2011

Hemnes

Hej lill-lördag!

bild: livet hemma.se/ikea
Hemnes serien har ikea verkligen lyckats med.
Vitrinskåpet skulle jag kunna tänka mig i köket. Men det känns liiiite rangligt i dörrarna.
Vi har en hel serie i sovrummet. men är rätt trött på det antikbetsade
jo inte igår vi köpte det alltså
Det känns lite murrigt och mörkt i vårt sovrum som har en mörk fondvägg i grå/svart
Det skulle vara fint med avlastningsbordet nedan.
förvisso kan jag måla dem vi har. MEN vet ni hur många sidor det är på ett litet sängbord.
insidan ska väl målas oxå annars blir det väl konstigt.
Tror nog dem får flytta hem igen.
Men byrån även den i antikbets, skulle jag kunna betsa svart
Det skulle bli snyggt mot den ljusgråa väggen som den står emot
och med den stora förstoringen på mig och min tjockmage uppeåpå(konstig stavning), som har svart ram.
Men först och främst ska jag ge mig på inte mindre än två målarprojekt
så vi får se hur mitt tålamod är efter det.
bild: ikea.se
hej så länge...

Inga kommentarer: