söndag 20 juni 2010

Jordgubbar och midsommarstång

Japp helt rätt jag har klätt midsommarstången, tur var väl det. att jag fick tid på mig att öva.
Samt att leta upp en björk.
Hmm det blir nog bättre med lite björkris och sen fina blommor virade runt.
Själva ställningen kan du köpa här sen tar du vad du har och virar runt den och sen ställer på bordet.
En perfekt gåva till värdparet på midsommarafton istället för en blomma.

Jag är i ärlighetensnamn helt värdelös på att vattna blommor.
Men den här den har klarat sig. Inte så konstigt, den är konstgjord men en väldigt fin sådan tycker jag, sen blommar den ju jämt ;-)
Små vaserna tycker jag är så fina, köpta på ikea, väldigt fina precis som dem är


enkla dekorationer, inte så mycket krusidull eller lull lull. En bricka, ett par söta vättar, ett keramikhjärta och vas från ikea. Köpte fyra st.


Jordgubbar med glass. mmm. fast grädde det än nog ännu godare.
Ska vara helt ok oxå om man kör GI eller lchf.


Inga kommentarer: