måndag 23 mars 2009

Längtan!

Helgen har varit hektisk. I lördags drog hela familjen till huset och städa. Barnen lekte ute, inne och i verkstan. Jag städa barnens rum en gång till, tog bort täckpappen i deras allrum och städa där och städa även ur vårt sovrum. Nu längtar jag verkligen. När man får täcka av golvet, se det fina parkettgolvet istället för den vita täckpappen som knappast är vit längre. Gå på vårt matta golv och känna värmen...love it.
Sen var det vidare på 5 års kalas, det hann bli kväll och mörkt innan vi var hemma.
I söndags åkte jag på coachmöte. Träffade kollegor och fick fina matchningstips på sommarkollektionen som släpps på torsdag. Det är verkligen jättefina nyheter som släpps.
Sen var jag och sambon på ikea..ja just det en söndag..vi var INTE ensamma kan jag säga. hua..vi bestämde iallafall vilken inredning vi ska ha i tvättstugan och åkte sen till huset och måttade upp igen. Handla får vi göra en annan dag. Sen var det kväll igen.

Jag längtar så till vårt hus, har redan börjat inrett det i huvet..så fina tyger, dukar, handdukar och disktrasor har jag hittat. Det går i lime, orange och så svart förståss.
Tillsvidare får jag titta på bilder och längta mig bort till påsk..då kanske vi bor i huset.. KANSKE..




bilder lånade av malinwestberg


Inga kommentarer: