måndag 16 mars 2009

Badrum,fjällen & kungligt besök

Vår minisemester var väldigt lyckad. Skönt att få träffa sambon lite ;-) och sen umgås med barnen och slippa alla "jag ska bara". Pojkarna var jätteduktiga på slalomskidorna, minstingen åkte lite "karusell" på fredagen, men på lördagen ville han inte ha mössa under hjälmen sen var det fel på pjäxan. Så han och jag åkte pulka upp och ner för backen flera gånger det var oxå kul. Stora killen 3 år var däremot hur duktig som helst, så han och pappa åkte slalom och lift.
Imorse var jag till huset lite snabbt efter jag hade lämnat barnen på dagis. Jag lämna en förlängning till skorstenen. Var ju lite nyfiken oxå vad som hänt medans vi varit borta.
Badrummet är färdigkaklat och nästan färdigfogat. Det är klinkers till golvet kvar.



bild tagen med min mobil
Här ser man iallafall randen bakom toaletten & duschörnan.

Sen är el-micke klar med alla eluttag det är bara antennuttag och termostaten kvar i vårt sovrum.

På onsdag kommer "kungen" och jag skulle gärna vilja hinna städa ur sovrummet till dess :-D

Inga kommentarer: