torsdag 15 januari 2009

Svägerskan!

Tur att man har en svägerska som förstår att man skämtar. Lät kanske lite elakt förra inlägget men det var det inte. MEN det funka. Hon skulle gå ut och knäppa men nu hade hennes man gjort det istället. Väntar med spänning på kortet för nu hitta hon inte kameran.

Jag var iallafall där igår, jag är SÅÅÅÅ nöjd med färgen i hall vardagsrum, samma färg går även in en bit i köket och en bit in i allrummet. Det är ju en öppen planlösning vi har och två hörn som blivit sneväggar(eller hur jag ska förklara) så det var svårt att bestämma var slutar och börjar man med nästa färg eller tapet. Så nu fick vår Inova sand färg Strandglim följa med en bit.
SUPER bra enligt mig. Varit lite nervös för färgen. Men shit va skönt.

Sen har ena pojkrummet fått en fondvägg MÖRK MÖRK blå..Batman blå.;-)
Sen det största av allt foder runt dörrar och fönster utvändigt har kommit upp WOW vilken skillnad.

Ingen höjdare att vara där med barnen,,stackars barn,,aj aj inte röra ajaj inte röra den väggen..den är nymålad,,inte röra väggen AJ AJ!!! AKTA VÄGGEN DEN ÄR NYMÅLAD!!! till slut sa lilla efter några grinattacker..när han stod lutad mot en vägg som inte var målad!!
"stå här" " stå här" jag svara ja ja du står där.."stå här" fortsatte han..till slut förstod jag att han mena kan jag stå här,,ja älskling den är inte nymålad. gulleplutt. inte lätt att besöka sitt nya hus när man inte får röra nånting!! Det var ju mycket roliga penslar, kapmaskiner, roligt papp på golvet som lät mycket när man sprang på det, sen var det ju jätteroligt att rulla ett varv på golvet så man såg ut som en sockerbagare!!

Kram och trevlig dag

Inga kommentarer: