onsdag 14 januari 2009

Nu spricker jag....

snart av nyfikenhet!!
Får ett mail av svägerskan (som förövrigt bor granne med vårt hus)((endast huset ännu så länge men så småningom ska vi väl oxå bli grannar :-D))
Hon skriver huset ser fint ut i solsken..gaaaa skicka ett kort snälla. Men nope..

Sen får jag höra av sambon att dem målat hall, v-rum/tvrum, och nu ska dem börja tapetsera köket!!
Jag ska dit efter jobbet,,men klockan seeeeegar sig fram.

En uppdatering ikväll.

Får knäppa så gott jag kan med mobilen då kameran ligger hemma.

See U!!

1 kommentar:

Nina sa...

Skulle gå ut & knäppa - men hittade inte kameran! Visade sig att min äkta hälft lyssnat när jag sa att jag lovat att ta kort - så han hade tagit kameran med ut & knäppt kort. Vet inte vart han lagt den... men jag lovar att försöka komma ihåg att få honom att tala om det när han kommer in... :-D
/svägerskan