måndag 12 januari 2009

Lite uppdatering!!

En snabb uppdatering vad som hänt med huset.
Panelen är uppspikad, lockläkt oxå, foder runt fönster är nästan klart. Har tyvärr inga bilder jag har inte varit på plats i dagsljus och efter mörkrets intrång är det liksom ingen mening med att knäppa kort. det blir liksom svart.

golvet driver mig till vansinne snart. vi har fortfarande inte bestämt det. suck.
Börjar bli dags.

Varit på yoga ikväll oxå..måste ju få tänka på nått annat än jobb och hus.
Det gör man med yoga,,hade jämt göra att tänka på andningen, kom inte i närheten av darth vader..men övning ger färdighet eller hur brukar man säga.

Åter till huset.
Fått offert på skjutgarderober,,eller killen ringde och sa att den var klar men jag har inte hämtat den.
Var på ikea lite snabbt kollade garderober till barnens rum och lite badrumsinredning. Hade en del schysta grejjer faktiskt. till lilla toan tänker jag på först och främst. till stor har vi inte heller bestämt.

Finns mycket på "att bestämma listan".
Golv
Garderober
Badrumsinredning
toaletter
kranar
badkar

Stora beslut...

näe nu måste jag hoppa in i duschen och sen nanna kudden.
Har jobbat fram till nu, uppdaterat hemsidan och skickat lite order.
Jobe jobe....

KRAM och GO natt

Inga kommentarer: