tisdag 14 augusti 2012

Svart skåp?!


Är så sugen på detta svarta skåp. Men ujuj ska jag våga? Det är lite som att köpa grisen i säcken då jag inte sett det live. Men det ser riktigt fint ut...tål att funderas på. ni som har hängt med här i bloggen vet ju mitt dilemma ang vitrinskåp..kanske har den historien fått sitt slut nu.
Denna hylla har jag bestämt att A ska få i sitt rum iallafall. han ska ju få ny säng så då kommer det ske en liten ommöblering och endel möbler kommer att få flytta på sig, tänkte att jag skulle gå nästan All In med svarta möbler i hans rum, men bara nästan.



Det var allt för denna gången.

3 kommentarer:

Anna sa...

Är skåpet väldig dyrt? Annars så KÖP!! :-)
Det blir nog toksnyggt!

Grattis på födelsedagen igen!!

Room of karma sa...

Snyggt skåp ♥ Klart du skall ha den på din dag och allt:)!

Kram CC

Therese sa...

Åhh, vilket fint skåp! Snyggt med svart! Kram