fredag 13 april 2012

Poolhäng



Ikeas nya textilserie Myrlilja



















Underbara bilder från ikea.se/livethemma och den nya serien Myrlilja.



Hoppas ni mår fint på fredagen den 13.E. själv förbereder jag mig för en spännande helg med konsert hotellövernattning och umgås med min bästa vän tillika syster. Det är nice att ha sin syster som sin bästa vän ska jag tala om. Blod är ju tjockare än vatten och vi känner varann utan och innan och kan läsa av varann som inga andra kan. Jag vet precis vad hon tänker i vissa stunder om man sitter runt ett bord och diskuterar något tex..


Utan henne är jag halv. och hon sviker mig aldrig och jag viker aldrig från hennes sida


Så i helgen ska vi med men in black och sister in crime slå klackarna i taket och digga till Takida.


Längtar till det lika mycket som till poolhäng.












Inga kommentarer: