söndag 8 april 2012

PÅSKDUKNINGEN

Så här blev påskdukningen, lite åt det romantiska hållet. rosa och vitt



Dagen efter var det inte så romantiskt direkt. Idag alltså. Det är mest tomburkar och tomflaskor på bordet. MEn det vittnar ju om en väldigt trevlig kväll och natt. För det blev sent vill jag lova. kl. 4 imorse gick vi och la oss. Och jag är glad att jag iallafall körde två maskiner med disk igår kväll så det mesta liksom är bortstädat. Nu gäller det bara att väcka kroppen så vi kommer iväg på vår konstrunda som vi planerat.






Sällan barnen är med på bloggen, men här är min förstfödda goding A. Han är djupt koncentrerad i legobygget som han fick i påskägget. Jag (eller påskharen menar jag) hade gjort en skattkarta och det var väldigt uppskattat att få springa runt ute och följa pilar och siffror och till slut hitta inte mindre än två ägg. Lycka!!







1 kommentar:

Anna sa...

Vad fin dukning du gjort!

Din "lilla" A är lika söt som vanligt!!