söndag 30 januari 2011

all by my shelf

Äntligen fick den stora fina handskrivna postern en ram.
Sprang väldigt snabbt på ikea i torsdagskväll
Mest för att köpa fönsterlampor till v-rummet så jag kunde ta ner julstjärnorna.
Kom på då att jag skulle köpa ram oxå.
Mindes såklart inte måttet
Gjorde en chansning och det blev perfekt.
Hittade lampor oxå och fick upp dem alldeles själv.
inga svordomar och båda två lyste när jag var klar. hehe

Var på tjejmiddag igår 11 tjejer är vi. Har inte träffat alla på säkert 3 år.
Men igår lyckades vi boka in en resa tillsammans.
Började med london men det slutade med GBG.
Kommer bli jättebra.
Så nu sitter jag här hemma alldeles själv.
Barnen har sovit hos farmor och P är i sälen.
Detta har alltså inte hänt på 5 ÅR
att jag varit helt själv hemma.Sovit själv dessutom, inga barn och ingen karl.
Ovant .-D
Så nu ska jag såklart göra en turbostädning här.
För vad skulle vi tjejer annars göra när vi är själva hemma
;-)
sen blir det meandi i em.
Kika på nya fina kläderna.

hej hej

Inga kommentarer: