torsdag 30 december 2010

Provrummet

Mellandagsrea i all ära.
Men känns lite som att det hängs fram kläder från alla reor senaste åren.
När man verkligen är ute efter något fint och är villig att betala full pris hittar man bara trasor.




tvättkorg kanske?!



Bjussar på lite cool stuff som kanske kommer in i butiken i vår.
rufft, lite slitet..








Ska hänga på "låset" ikväll. kl.18.00 för att se om dem icke trasorna ovan kommer på rean.
Den vita är väl lite too much för min del men den ovanför och annat smått och gott hitta jag.
Får se om jag lyckas utöka min garderob som verkligen inte behöver utökas.
Men det är ju nu man ska
skynda och fynda
nu åter till jobb jobb jobbb.....
ett glas rött har jag verkligen gjort mig förtjänt av ikväll.
och jag är såååå trött på lax, köttbullar, skinka, revbenspjäll. rödkålssallad(som förövrigt verkligen kan förpesta lukten hemma)
nää ikväll blir det god kyckling med pressad potatis.
see u




Inga kommentarer: