torsdag 16 december 2010

fullt ös

snart medvetslös..
inte riktigt. men shit aldrig varit med om maken till drag i butiken just nu.
Det är verkligen superkul. Det gäller att hålla ångan uppe.
Bjuder på underbara bilder från www.sia.se


läcker julgranskula.


Klart den coolaste ?? renen eller vad det ska föreställa.


Enkelt egentligen men så himla fint.
Jag var in i en butik och köpte ett annorlunda glitter från just sia.
Hitta ingen bild på det men nu kan jag säga, nu ska jag inte springa varv på varv på varv..med det där förbenade glittret..nu ska jag bara hänga detta längs upp i toppen och så rakt ner.
ni fattar va?! Sen köpte jag rött pärl(hals)band som oxå ska viras iofs.
Därinne hade dem iallafall en jättefin fågel, dem hade tagit in den istället för skon.
det blir nog ett besök till där innan jul, får se om dem har renen elvis där oxå.
;-)
eller vad det är.
hej så länge


Inga kommentarer: