måndag 18 oktober 2010

Olivträd

Nu är vi hemma efter en helt underbar semestervecka i turkiet.
Vi åkte med nazar och det var inte sista gången vi åker med dem.
Vilket hotell säger jag bara. Medelhavets största pool bara en sån sak.
Underbart väder underbart sällskap
Varit med HELA min lilla familj i en HEL vecka bara en sån sak.
Det hör verkligen inte till vanligheten. Så är det att vara tillsammans med en egen företagare.
Man måste åka bort för att kunna varva ner.

Så nu kan jag fokusera på hemmet igen.
måla lite möbler ska jag göra.
Köpa lite gröna växter
ett olivträd skulle bli så fint i vårat kök.
Lite spretiga hängande blommor till badrummet

Olivträd i en gummikruka eller hamrad zinkkruka att ställa i ett hörn i köket.
Eller framför altandörren. För att sen flytta ut på altanen i vår och sommar.
Det vore nice.

alla bilder är lånade från senaste numret av Sköna hem
Där jag fick inspiration ifrån.










Inga kommentarer: