tisdag 27 oktober 2009

Varde ljus

Ännu mera shopping. Denna gång nätshopping som jag faktiskt föredrar, har alldeles för lite tid till att springa i butiker.
Behöver mera lampor, speciellt till barnens rum, A har en stjärnlampa i grönt som passar jättebra i hans rum, den ger ett behagligt sken oxå, han tassar ju upp om nätterna för att gå på toa så det är bra om han ser vart han sätter fötterna. Men vill gärna ha en likadan till J:s rum men annan färg. Har letat som en tok, hittade den till slut, men då var minimibeloppet för att handla 500:- det är lite trist tycker jag. Men ett angenämnt problem till att handla mer ;-) Köpte 2 såna här, det blir bra till deras sängbord, då ser man ju vad som står i godnatt sagorna ;-), inte så dyr heller så man behöver inte vara orolig om den åker i backen och går sönder.
Sen hittade jag den här, det var den jag var ute efter, stjärnlampa, den kommer hem i vitt. Blir perfekt till lille J;s rum som är mörkrädd och helst vill sova med taklampan tänd, för annars ser han inte spindelmannen. :-)

Sen den här fyllde jag ut med för att komma upp i rätt belopp, men den kommer oxå komma till använding i badrummet, så slipper sambon irritera sig över topz, bomullstussar som ligger och skräpar på handfatet *ler*



Den som söker han finner som sagt, trodde inte jag skulle hitta saker för minst 500;- men tar man sig lite tid och kollar igenom hela sidan så hittade jag en skohylla, en exakt likadan har vi redan köpt på öob. Men dem var lika BILLIGA! Men öob har inte haft dem när jag varit in och grejjen är att dem går att stapla på varann och det är perfekt i vår groventré , (som jag tjatar om jämt) för där ligger skorna överallt.
Ja vart hittade jag allt detta då?
på bolagret.



Inga kommentarer: