måndag 19 oktober 2009

Ordning i badrummet med octopus

Jag tror jag har hittat det jag letat efter.
Det är ju så med det mesta i vårt hem just nu tycker jag. Allt som rörde själva huset var klart när vi flytta in. såsom lister, foder allt var målat och klart vilket var jätteskönt.
Men sen när det kommer till möbler och det lilla extra som gör att man får ordning det saknas. Men jag känner att det kommer bli klart snart. ;-)
Vi har iallafall bott in oss och inte köpt något förhastat.
Nu har jag alltså hittat en smart grej som håller ordning på flaskorna i duschen, min älskling är inte stormförtjust att borra i klinkers, så jag har löst det problemet med andra finesser såsom pluring tex på den hängde jag upp handduken i gästtoan. Men här kan faktiskt inte ens en pluring hjälpa till. Men en octopus.
bild.formverket
Lite dålig bild men bättre kommer snart jag lovar.
Men himla smart grej måste jag säga. Får plats med 9 flaskor, det bästa är att du kan låta dem hänga där när du ska ta schampoo eller tvål, perfekt för barnen när dem duschar själva. Behöver inte trixa med att hålla flaskan samtidigt som man ska hälla. Kan vara svårt nog för en liten. Sen det bästa är ju såklart att man slipper alla flaskor på golvet, det blir ju en äcklig sörja under dem..:-(
Jaha vart hittar man den då måntro?!
Här såklart.

Inga kommentarer: