tisdag 27 oktober 2009

Ikea

Var till ikea en snabbis efter jobbet igår. Det är inte ofta man har tid till det, men igår fick pojkarna följa med sin bästis hem efter förskolan så då passade jag på.

Jag var inte direkt själv trots att det var en måndag. Jag var ute efter ljus mest, men det var så urplockat, det var ju måndag efter lönehelg så jag gissar att det var därför.

Som många andra bloggar om föll ju jag oxå för denna,Björkefall, kunde inte bestämma vilken färg så det blev en av varje, dem fanns det gott om iallafall.
Jag har snöat in på blockljus så det blev en svart och en vit björkefall ljusstake för blockljus. Problemet var att hitta ljus som passade, jag ville ha ljus som fyllde hela om man säger så. Men ikea är ju inte enda stället som har blockljus iofs.

Sen blev det två av denna skimmer blockljusstake, tror dem kommer passa fint till möbeln om jag väntar hem i dagarna. ;-)



Sen hamna dessa knoppar i kassen oxå,,har ett litet projekt hemma som jag tänkt använda dem till. Mer om det när det är klart. ;-)



Inga kommentarer: