torsdag 30 april 2009

Sträckläsa bok..

det gjorde jag igår,,det var typ fyra år sen jag läste en bok,,ungefär lika gammal som denna bok var.
"det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Men oj vad tårarna spruta från första till sista bladet.
Otroligt stark berättelse av en otroligt stark människa.
Har ni inte läst den kan jag verkligen rekommenderar den,,om ni ska iväg på en flygtur, har tråkigt en kväll eller på minisemester. För du kan garanerat inte slita dig,,jag var tvungen att göra det iallafall när klockan var 1 på natten och jag hörde små trippande fötter.
Det var minstingen som kom upptassande ville ligga i vår säng..efter jag läst den boken var det inget att bråka om. Ni kommer fatta vad jag menar när ni läst den.
Det var precis som att lille j fattade att jag suttit upp förlänge för han bara grymta när jag la ner honom i sängen och tänkte smita därifrån
"mamma OSSSå ligga"
sötnos
Kan iallafall varmt rekommendera boken av Magdalen Graaf.

Inga kommentarer: