torsdag 3 maj 2012

MY BEDSIDE

på min sida av sängen, en vas från madam stoltz med påskliljor(som jag egentligen skulle satt i krukor ute för flera flera veckor sedan, stackrarna stod fortfarande kvar i sina påsar.) en fin liten glasburk från mio där jag har något så glammigt som bettskena ;-) men faktum är att min huvudvärk försvann(nästan) i ett nafs, iallafall den jag brukade VAKNA med. lampa från clas ohlson och ett doftljus(som man kan göra lite annat skoj med oxå :-D) Boken eldvittnet har jag inte kommit så långt i. Men den är bra.





Torsdag igen då. Jag är så fasligt trött så det gör inte ett dugg att det är fredag i morgon. Fattar inte...Vårt sovrum har ni nog inte fått sett tidigare, i nuläget får ni inte fler bilder än denna. Det är så rörigt så man kan tro gudrun har varit här och blåst runt igen. Jag hinner verkligen inte ett smack om kvällarna. Sen denna trötthet är ju bedövande. Men senare ikväll ska jag försöka masa mig ut på en 5 km runda. Har fått lite spring i benen och sist gick det riktigt lätt. måste få nån ordning på denna hängröv. :-)

hej så länge

2 kommentarer:

Room of karma sa...

SNYGGT SNYGGT SNYGGT!
TRÖTTHETEN KAN VARA POLLEN? JAG HAR PROBLEM MED POLLEN NU OCH DÄR MED SÅ ÄR JAG AP-TRÖTT:)! SOMNAR FRAMFÖR TV:N ALLA TIDER PÅ DYGNET:) KAN INTE SITTA STILL OCH VARA TYST FÖRLÄNGE FÖR DÅ SOMNAR JAG, HIHI! MIN MAN SÄGER ATT DET ÄR EN LUGT TID FÖR DOM ÖVRIGA FAMILJERMEDLEMMARNA HEMMA HOS OSS ♥

HA DET BÄST!

KRAM CC

Rose Garden Malevik sa...

Riktigt snyggt :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan