fredag 16 april 2010

Jakt!!

På lunchen ska jag ut på jakt efter en(eller två) HETT efterlängtade superfina saker...

hoppas hoppas dem finns kvar...åhhh som jag tittat på dem däringa fina xxxxxxx...

återkommer så ska du få veta vad jag är så hemlig över. ;-)


UPPDATERING!!

Yeeessss två däckstolar inkl. fotpallar och ett litet bord är nu MITT!! wiii..
köpte grisen i säcken då dem inte hade några ihopmonterade att visa. Men jag fick byta om jag inte var nöjd. Hoppas jag blir det för jag har gått och klurat på dem så länge nu. Nu har jag dock ett bekymmer ingen altan att ställa dem på, men den blir klar till sommaren, tillsvidare får dem stå på framsidan där vi har en liten altan. Än så länge är det ju lite kallt att sitta ute men snart snart och nu har jag dem redo att plockas fram, ska hem och skruva sen.

Sköna Fredag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var är bilder??