lördag 24 april 2010

Däckstol

På begäran kommer här en bild på däckstolen jag köpte förra fredagen.
Jag köpte två däckstolar, 2 fotpallar och ett litet bord.
Allt för 1795.- målat och klart perfekt för mig.

Den här termosmuggen är perfekt när man är på språng eller när man har en stund över och vill sitt ute i det fina vädret och ta en kopp varm latte.
Fin är den oxå. Du hittar den här finns att köpa 2-pack eller om man köper en picknickfilt så får man 2 på köpet. finns i svart, lime och turkos
Så här såg den ut däckstolen, det var fasligt många skruvar och spikar så jag monterade bara ihop en stol. Dem kommer få stå på altan när den är klar så jag väntar med att skruva ihop resten. Men den var helt ok och verkligen värd varenda krona. Kommer bli nice att sitta i den och ta sin morgonkaffe.


Fina betongkrukor från Dixie som tyvärr tog slut i ett nafs. Det kommer fler inom kort.



2 kommentarer:

Amadea sa...

Åh vill gärna sitta & dricka kaffe där i sommar!

Husbysjutolfts sa...

Det får vi se till att du gör oxå;-)