torsdag 4 mars 2010

Namnsmycken och bråda dagar

OJ vilken vecka det varit, det har varit näst intill hysteriskt mycket jobb.
Jag har ju 3 jobb, ett som jag jobbar 85% på, sen klädförsäljning och sen nätbutiken.
Det har varit lungt på klädförsäljningsfronten denna vecka, vilket var tur för med en man som är snöröjare är det ett evigt pusslande för att få till det med barnvakt.
Men sen är det ju ruskigt kul och barnen tycker oxå det är kul att få komma iväg till nån kär släkting som ställer upp.
Men i butiken har det varit galet mycket jobb. Ordrar har drällt in som aldrig förr, det är superkul verkligen.
Sen gör jag namnsmycken för brinnande livet och ideérna bara sprutar ut.

Senaste alstret en nyckelring, där man kan stansa in vad man vill fantasin sätter inga gränser.


En cool och tuff bricka som passar killarna perfekt.



En söt liten stjärna.




Ett jättefint hjärta alldeles lagom stort. Detta är till min systers flicka,
hon har en häst som heter Kitty.




Man kan även få det på ett läderband.
alla namnsmycken finns här
Det ska bli skönt med fredag, fredagar har jag givit mig själv datorförbud på kvällen, den är tänkt att ägna hela min tid till barnen.& sambon om han är hemma vill säga.
får se hur det går ;-)




Inga kommentarer: