torsdag 14 januari 2010

Nordic treat hydrogel eye patch

Nu är det dags att öka sortimentet när det gäller skönhetsprodukter.
Jag har ett ganska brett sortiment i min butik och själva meningen med min butik är att det ska finnas något till alla. Jag har lagt mycket fokus på just inredningsbiten men nu är det dags för den andra delen i min butik nämligen skönhet, jag har redan endel produkter bla storsäljaren Camferine men nu är det dags för en annan hoppas jag storsäljare.
Låt mig presentera:
Hydrogel patch är härligt kylande och reducerar mörka ringar och påsar under ögonen.

Reducerar fina linjer och rynkor
Minskar mörka ringar under ögonen
Reducerar svullnader och påsar under ögonen
Förbättrar hudens struktur, glans och elasticitet
Kyler och har en uppfriskande effekt
Uppbyggd av naturliga ingredienser.
Vem vill inte allt det där?
Den kommer snart in i butiken och kostar 249;- för 4 ögon.
Du kan förhandsbeställa den redan idag. Det gör du här
Jo sa jag att den hade fått bäst i test i Amelia.

Inga kommentarer: