fredag 15 januari 2010

Beach 2010

Det är dags att göra något åt hängbuken och hängröven nu.
Dem och jag har legat i dvala allt för länge, 2010 ska bli ett träningens år.
Jag ska sätta små mål, det viktiga är att göra någonting istället för ingenting.
Linda Fodor kan man ha som förebild.
Där ser man verkligen att ingenting är omöjligt. MEN måste poängtera jag är inte ute efter att bli fitnessguru, vill bara ha lite fastare former.
Det är magen benen och rumpan jag vill få tillbaks.
Jag strävar absolut inte efter att se exakt ut som linda men om jag siktar dit så kanske jag kommer halvvägs ;-)





alla bilder från Linda fodors blogg


första steget är att köpa lite hantlar.
Alltid ett steg i rätt riktning.
sen gör jag övningar utan redskap, min egen vikt funkar fint :-D
Sen har jag två små barn så dem är bra för min armträning ;-)
må väl


Inga kommentarer: