fredag 12 december 2008

Aalto, klippan och perlan

Jaha så gick det med mitt köpstopp!! Lovade ju i ett svagt ögonblick att inte köpa nånting nytt fören vi har flyttat..men när det var 30% på dessa fina värmeljuslyktor från aalto kunde jag inte låta bli..dem ligger kvar i sin kartong och jag har lagt dem i spara till huset högen...en röd och en klarglas så himla söta.




Tro det eller ej men jag hittade ljuslyktorna här .



Denna fina pläd från klippan var ju en unik filt endast 2000 ex och jag är BIG FAN av unika produkter. Me like
Helt underbar filt. Stor så man får plats hela familjen under den;).





Sen passade jag på att fyna hos perlan i hennes outlet hittade två kuddfodral som var jättefina, får knäppa kort sen, dem tog slut efter jag handlat .)men finns ju MASSOR av andra bra och fina produkter.
+ till perlan för OTROLIGT snabb leverans.

Näe nu ska jag ladda inför julbordet ikväll, julgalan i kista. Ska ni på nått julbord?

Inga kommentarer: