onsdag 28 september 2011

HUR kan ett par jeans bara försvinna...

Ja det undrar JAG! Har dem rymt?! blivit stulna!

Efterlyser härmed ett par bazel slim jeans.

MED den vita sömmen.




Nu har jag vänt upponer på hela hemmet, letar snart i soptunnan om jag mot förmodan lyckats slänga dem. sista gången jag såg dem var inne i badrummet och jag vet att jag tänkte dem där måste tvättas. Sen dess har jag inte sett dem. Igår verkligen storröjde jag. Var helt slut när jag gick och la mig, tvättstugan har aldrig varit så fin förutom innan vi flytta in såklart.

Borta kaputt..finns inte syns inte!!! gaaaa..får väl köpa ett par nya då ska du se att dem kommer fram.


Nu nått annat!

Som det bloggas lite varstans om.

Oktober nyheterna på ikea.

Jag har länge tänkt köpa en rottingstol och ställa i stora hallen istället för den lilla soffan.

MEN har inte kommit till skott

och se där, det var någon mening med det.

För nu kommer det ju två ursnygga nyheter i form av två olika rottingstolar.

VILKEN är snyggast.

Den svarta skulle göra sig bäst ihop med alla andra vita möbler.

får väl se om dem hinner ta slut innan jag kommer till skott



ikväll ska jag lägga fötterna högt på soffbordet kolla på en ny film Thor

och göra absolut INGENTING!! och inte leta efter jeans heller..



gaaaaa så irro det kan vara sånt där.

mystiskt oxå,,vart sjutton ÄR dem!!??

Inga kommentarer: