måndag 6 september 2010

Emma S & Ladies Night

Budget & "fönster"shopping.
Är dessa skor inte snygga?
Klickade hem dem lika snabbt som jag ångrade mig.
Hann inte klicka på kassan så dem hamna inte i min kundvagn.
Snygga är dem.

Funkar ju faktiskt med en tunn strumpa i dem, för så varmt är det ju inte just nu.
Men jag tror faktiskt jag skulle stylta fram bara.
Jag och ett tjejgäng ska ju på ladies night och jag "behöver" lite nytt.
hehe trots min översvämmande garderob.
riktiga snyggingar gladiatorskorna. från HM 399:-

ett par biker blir det.


skinndetaljer i baken och fram på benen. coola
Kavaj var det jag saknade faktiskt blir denna.
ett par gamla stövlar och bikerjeans till
tror det passar in.


Vet ni att Emma Wiklund
släpper en ny hudvårdserie?
Släpps 9 sep och kommer säljas på Åhlens


Jag har ju redan hittat min favorit hudvårdserie Exuviance
Men den här ska jag nog köpa.
Så bra med en tinted day cream så här på hösten och framförallt vintern när man är lite bleeeeek

& Ageless enzyme peel.

Ja blir man så här snygg så är det ju bara att slå till..hehe


bilder lånade från emmas.com
där ni oxå hittar alla produkter.
simma lungt






Inga kommentarer: